Articulu 13 u terminu di a validità di a licenza di operazione cumpleta per i rifiuti periculosi hè di 5 anni, u permessu di operazione di rifiuti periculosi per 3 anni.
Sì a licenza di operazione di rifiuti periculosi è l'entità di gestione di periculu periculosi per impegnà l'attività di operazione periculosi, dumandanu una licenza di a licenza à a licenza originale Se l'applicazione scontra i requisiti, rinnuvà u certificatu.if u Sffiritu falla scuntrà i esigenze, avvisa à l'applicante.
L'articulu 14 Se a unità di gestione di i negozi periculare finisce, almacenà è in trattu per a contaminazione è i siti currettamente chì ùn sia micca sfarzata.
A unità di gestione di i negozi di pertinenti, in parechji ghjorni travagliani da a data di piglià e misure prescratteve in a cancellazione di l'operazione originale di a licenza dopu à - Verificazione di u situ di parrucchieri.
L'articulu 15 hè pruibitu di cullà, tenda o trattà i rifiuti periculosi senza una licenza di operazione o in cunfurmità cù e disposizioni di a licenza di operazione.
Hè pruibitu di impurtà i rifiuti periculosi elettronici da fora di a Republica di a Cina o Trasferimentu Elettronica per a Republica di a Cina Populare Chine.
Hè pruibitu di furnisce o affidà i rifiuti periculosi per unità senza licenze di operazione per a racolta è u trattamentu è u trattamentu.
Forguring, alterendu o trasfirendu a licenza di operazione periculosa periculosa hè pruibita.
Capitulu IV Supervisione è Amministrazione
Articulu 16 AMMilettante Cuncorsu Di i Goveri di A Ambiente Locale Seranu, u u livellu di Marzu serà, prima di u 31 di Marzu di e persone per l'annu passatu per u registru di u ricacciu
I dipartimenti amministrativi ambientali cumpetenti in i livelli più altiali anu da rinfurzà a so vigilazione è l'approvazione di i livelli di operazioni ambientali per l'esposizioni
Articulu 17 ASTITU DI PROTEZIONE SUDTENITAZIONE DI PROTEZIONE DI PROTEZIONE DI U PERASHTONE REPORMATI A LAOTTIVITÀ DI CASTAURA ESTAZIONE PER A situazione di u scrittura è di l'inspezione di a vigilazione è di u trattu à a vigilazione è di l'inspezzione.
L'public publicanu averà u dirittu di cunsultà e registri è l'ispezione di e partenze ambientale computente di i guverni di persone à mezu à u livellu di u cuntatu.
L'amministrazioni ambientali competenti di i guverni di a ghjente à u livellu di u conte di u conte di i rifiuti per fà a rettificazione in un limitu di u tempu si sò cunfurmati chì e so attività di cummerciale ùn anu micca publicatu a licenza originale.
Articulu 18 I Governments Ambientali Competienti di u Guverni di Personaghjola Devi acquistà Unità di Gestione di u Sceltu di e so Categorie Resta di ricatarià e so frugliara
A unità di gestione di i nego di persiezzione, mantene u mercatu di registru per via di più di 10 anni, è u libri di registru per via di a terra appiccazione di u scaccu à u livellu di u cuntenutu per u livellu di l'archivu.
Articulu 19 Aministrazioni Anumentale di U Populu Corsu di Prudutti in O sopra U livatu di u cunti hà da esse un sistema di gestione d'archivi, è riccedenti per l'esposizione di i permessi di operazione di rifartimenti per via di percurizazione.
Articulu 20 L'unità chì anu ottinutu licetti per a raccolta di i di i di dati per via di firma un cuntrattu di ricezione cù e unità minore di elabelate -
Articulu 21 installazioni di gestione di i di i diia periculosi seranu trattati in darmità prima di esse abbandunatu o cunvertitu à l'altri usi.
À l'espirazione di u terzu di u serviziu di l'instalazioni di operazione per u sdottu di persidori, e unità di ria percepzione, per cunfurmassi di e regione pertinenti è stallati in e zone chiara.
Capitulu V Perpone Legale
ARTEL U quellu quellu quellule quellu chì viola e prevuepi di l'articulu 11 di queste misure serete urdinate da u dipartimentu cumpetente è datu un'altrazza prufonda l'operazione di u periculu.
L'articulu 23 quellu chì Viola paragrap 2 di Articulu 12 è l'articulu 13 di questi di dipartimentu cumpetente; i livelli illegali è ùn ci hè micca più di un ingressu illegale o u ingiru illegale Meno di 100.000 Yuan, una fine di micca menu di 50.000 Yuan ma micca più di 100.000 Yuan deve esse impostu.
Articulu 24 Chiunque viulta e previssioni di u paragufu 1 di l'articulu 14 o articulu 21 di queste maniche sò micca finiti di u tempu à u livellu di u scrittu; investigatu secondu a lege.
Articulu 25 chì viulta a prestazione di u primu, secondu è terzu è i terre è di sti misura di a Republica Populare nant'à u cuntrollu ambientale da i rifartimentu ambientale.
In casu di viulazione di u paragrafu 4 di questi misure, u Dipartimentu Ambientale Cumpetiziunale di u pianu di operazione locale è u Ligamentu Originale deve esse in respone un criminale, criminali chì deve esse investiggìatu lege.
Articulu 26 U quellu chì viola Utremamentu 18 di sti misure seranu urdinate da u Dipartimentu Amonicu di u Cunsigliu di u Populu Corsu in un livellu d'omicure.
Articulu 27 ogni quellu chì violica e disposizioni di l'articulu 20 di sti misure sò impugliate a fine di u Locamentu, è avè a so licenza opertrice di u vostru periculosu Licenza - Autorità Emittente.
L'articulu 28 se una unità di gestione di i rifiuti per piglià a rettificazione in un limitu di tempu, è ùn riesce micca à u limitu di u tempu per a rettificazione originale
L'articulu 29 unità per i licenze di operazione di i rifiuti periculosi sò stati revucati o cunfiscati secondu a lege ùn pò micca dumandà à tali licenze di novu in 5 anni.
Articulu 30 qualsiasi staposupetu à identificatori ambiente di i culuri di prucettivu chì l'insegna à a lezione di u cuntu sarà da a legge;, sè a rispuntura amministrativa serà investituà secondu a lege:
(1) Emissione di e licenze di operazione periculi periculosi per unità chì ùn si scontranu i requisiti cum'è prescritti in queste misure;
(2) Falla investigà è trattà cù qualsiasi unità o individuale chì ùn hà micca ottinutu a licenza di operazione periculosa secondu a lege, o chì fiascanu di trattà dopu à u rapportu;
(3) Falla à investigà e punisce l'unità chì anu ottinutu a Licenza di Operazione per a Legge per falla per fà a so vigilazione è di a scopi di e dispusizione di queste misure;
(4) Altri atti di debilità di duvere in l'amministrazione di a licenza di operazione di rifiuti periculosi.
Capitulu VI supplementari
Articulu 31 e definizione di i seguenti termini utilizati in queste misure:
(1) I rifiuti periculosi significa rifiuti periculosi chì hè elencu in a lista naziunale di rifiuti periculosi o determinate secondu i standardi è i metudi periculosi per u statu.
(2) A cullizzioni si riferisce à a cuncentrazione di i rifiuti periculosi scartati da e unità di gestione di rifiuti periculosi.
(3) Storage "Riferisce à l'unità di gestione di i persi persi persiatati, elabili quift per i norghji di prutezzione ambientale, ogni batta hè più di 90 ghjorni travagliani.
(4) Disposti, hè riferite à l'unità di gestione di persie persi sabbia per e caratteristiche di calcinazione, in fondu, in disinterità, di disinteralità, concelazione per u voluminu fisicu è di a riduzzione di i rifartimentu fisicu è di a riduce o Eliminate a so attività di cumpusizioni periculosi, o e attività chì eventualmente pusanu rifiuti periculosi in i lochi o installazioni chì si scontranu i requisiti di e regulamenti di prutezzione ambientale è ùn pigliate micca.
Articulu 32 unità chì anu ottenuta licenze di operazione di rifiuti in cunfurmità cù e regulamenti lucali di e vostre licenze di operazione lucali in parollezioni di e vostre misure attività.
Articulu 33 queste misure anu da fà effettu da u 1u di lugliu, 2004.
Tempu di Post: Ghjuniu - 27 - 2022
Tempu di post: 2023 - 12 - 29:05:34